لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

شنبه 16 شهریور

بالاخره مهمونم امروز رفت 

و از این چند روز مهمون داری علاوه بر اینکه خوش گذشته کلی خستگی و اضافه وزن موند واسه من .... میگن زمستون میره روسیاهیش میمونه به زغال... حالا شده حکایت من....

از امروز دوباره درسم رو شروع میکنم هر چند شروعش سخته.....

قول میدم رژیمم رو هم رعایت کنم ....

فردا اعلام وزنه امیدوارم تا فردا بتونم یکخورده وزنمو بیارم پائین....

جدول هم دیگه به راهه .....

راستی امروز حین دویدن در خیابون گوشیم از جیبم افتاد و ال سی دیش شکست..... کلا روز خوبی نبود امروز...

به هر حال ممکن بود خودم برم زیر ماشین ... خوشحالم اتفاق بدتر نیفتاد.....


یک سوال: آیا یاهو مشکل دارد؟


من میرم سر درسم....

صبحانه: یک لیوان آب+یک لیوان چای+10 گرم نان+نصف خرما

میان وعده: یک لیوان چای سبز+یک لیوان چای

نهار: سالاد+دو لیوان ماکارونی+یک لیوان آب

عصرانه:یک لیوان چای+3 عدد نان برنجی+2لیوان آب

شام: 20 گرم نان+یک کوچولو پنیر+یک لیوان آب

مکمل: مولتی+ امگا 3

فعالیت: یک ساعت پیاده روی

نظرات 8 + ارسال نظر
ساحل یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.azmesahel.blogfa.com

سلام کیانای گلم.. خوبی عزیزم؟ اومدم که بترکونیمااااااااااا

[ بدون نام ] دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام[قلب]
دوستان وبلاگی لطف کنید
امشب در ساعت 10:30 دقیقه
مراسم دعای دسته جمعی داشته باشیم.
برا اشنایی بیشتر وچگونگی دعا
به وب من تشریف بیارین

[گل].

باران تیرماه سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ http://baranetirmah.blogfa.com

سلام کیانا جون دلم برات تنگ شده بود خوبی عزیزم آفرین که طبق برنامه دوباره می خوایی درس بخونی یه ذره ازت یاد بگیرم

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ http://roya5849.blogfa.com

سلم کیانای عزیز. رویای 58 هستم و تازه به گروهتون اضافه شدم و از قرار شما رییس جون ما هستید عرضم به خدمتتون که قدم159 و وزنم 64.700 هست. امیدوارم روزهای خوب و پر کاهشی با هم داشته باشیم.

ساحل شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام کیانای عزیزم.. خوبی؟ اوضاع رژیم چطوره؟؟؟

مرجون یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ

سلام کیانا جون. کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وزن این هفته 60.600

شما اعلام میکنی؟

مرجون یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام کیانا جون. کجایی خانوم؟
دیگه نمیخوای آپ کن؟؟؟

فاطمه سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:26 ب.ظ http://laqarmisham.blogfa.com/

همه بی انگیزه شدیم کیانا
خداکنه دوباره بتونیم
یعنی باید بتونیم!
من وزنم از 69 شده 79!
فککن چه گندی زدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد