لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

دوشنبه: 

از دیروز کمردرد دارم مامان میگه شاید از رژیم جدیدت باشه ولی خودم بعید میدونم 

دو روز اول رژیم واقعا وحشتناک بود ولی گذشت 

از امروز که سالاد آزاد شده یک خرده بهتره 

ولی بازم دلم واسه میوه تنگ شده میتونم بگم این چند روز تا حدود ۹۵ درصد رژیمم رو رعایت کردم 

دیشب هم مهمون بودیم همه پیتزا خوردن و من گوشت چرخکرده آبپز 

حالا خدا کنه بعد از این همه عذاب جواب بده....  

صبحانه: ۱ تخم مرغ آبپز+ یک ل چای+ یک خرما 

میان وعده: نصف ل شیر + یک خرما 

نهار: یک عالمه سالاد+دو تکه ماهی آبپز+ دو لیوان آب 

عصرانه: ۲ لیوان چای+ یک خرما  

شام: یک تکه ماهی آبپز که از ظهر مونده+ سالاد تا جایی که جا دارم

 

سنجاقک جون این رژیمی که الان دارم میگیرم با عنوان رژیم دکتر خضری توی وبلاگ آرزو هست توی خود گوگل هم سرچ کنی بهت میده.... باز اگه پیداش نکردی بگو برات بفرستم

نظرات 1 + ارسال نظر
معصومه سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ق.ظ http://http://arezoyeh-masoumeh.blogfa.com/

سلام عزیزم
بهنظرمن اونکه گلاسمی غذاهارو بگیری بهتره آزاده وبهتر جواب میده وب شادی من چند روزه شروع کردم تا ببینم چی میشه موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد