لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

26 مرداد

سلام دوستای گلم 

خوبین؟ 

رژیمهاتون در چه وضعه؟ 

خواستم بگم چون فعلا هیچ کس سرگروهی رو فبول نکرده بچه ها خودشون به شانون جون اعلام وزن کنن ..... 

منم این هفته اعلام وزن ندارم بخاطر خاله پری 

آخر هفته میرم اصفهان واسه آزمون زبان.... 

قبولیش خیلی واسم مهمه... 

واسم خیلی دعا کنید بچه ها.... مرسی

22 مرداد

سلام دوستای گلم  

خوبین؟ 

من نتایج این هفته رو وارد نکردم چون کسی اعلام وزن نکرده بود و عملا من خودم تنها نمی تونم یک گروه باشم

گروهمون شدیدا غیرفعال شده ... من علتش رو نمیدونم که برطرفش کنم 

شاید یکی از شما خیلی بهتر از من بتونه گروه رو هدایت کنه  

با توجه به اینکه دو گروه ادغام نشدن از همه شما بچه های گروه 5 ( البته اگر هنوز اینجا رو میخونید) خواهش میکنم یکی دیگه سرگروهی رو قبول کنه.... 

به هر حال من بیش از این در توانم نبود و قصور من رو به بزرگواری خودتون ببخشید 

راستش احتمالا واسه یک مدت نمی نویسم و فقط اعلام وزن می کنم 

روز و روزگار بر همه شما خوش

20 مرداد

سلام دوستای گلم 

خوبین؟ منم خوبم...

عیدتون مبارک.... طاعاتتون قبول

من امروز صبح قبل از صبحانه نیم ساعت دویدم یکی از دوستام می گفت ورزش ناشتا 300 برابر بیشتر چربی می سوزونه... فکرشو بکنید....

من میرم سر درسهام...

16 مرداد

سلام دوستای گلم خوبین؟ 

بهتون خوش میگذره؟ 

منم امروز رو سعی کردم فرش باشم و حسابی درس بخونم... 

دیروز به قراری که با خودم و دوستم گذاشتم پایبند بودم 8 ساعت درس خوندم  

نیم ساعت دویدم 

تازه شب هم دعوت بودم تولد شوهر خواهرم 

30 مین هم اونجا به حرکات موزون گذشت 

کیک هم یک تیکه کوچولو بدون خامه خوردم بقیه کیکم رو دادم به داداشم که مثل مداد رفته بالا هرچی هم میخوره چیزی به عرضش اضافه نمیشه 

در مورد وضعیت گروه هنوز چیزی مشخص نیست چون شانونی هنوز جواب نداده... 

میرم سر درسهام 

روز خوبی داشته باشید

15 مرداد

سلام دوستای گلم خوبین؟ 

صبحتون بخیر 

منم بدک نیستم 

دیشب با دوستم قرار گذاشتم امروز بالای 7 ساعت درس بخونم  

عصر هم میخوام حتما نیم ساعت بدوم 

راستی امروز از شانون جون خواستم گروهها رو ادغام کنه قرار بود تا آخر هفته صبر کنم ولی چون شادی جون خواهش کرده بود همین امروز گفتم 

البته بچه هایی که فعال هستند همه درخواست من رو دیدند...   

اینجوری خیلی خیلی بهتر میشه هم فعالتر میشیم هم ساحل عزیز حواسش بهمون هست وزنمون کم بشه منم بیشتر به درسهام میرسم 

اما در مورد گزارش گروه 

این هفته ساحل عزیزم دهه عوض کرده تا روز یکشنبه که اعلام وزن بود 200 گرم کاهش داشت ولی الان با دهه 60 خداحافظی کرده خیلی تبریک میگم ساحل عزیزم 

منم هفته گذشته با 700 گرم صدر نشین بودم  

سایه عزیزم هم 100 کاهش داشته و داره با ستاره اش توی آسمون حسابی پرواز میکنه آفرین سایه جون