لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

15 مرداد

سلام دوستای گلم خوبین؟ 

صبحتون بخیر 

منم بدک نیستم 

دیشب با دوستم قرار گذاشتم امروز بالای 7 ساعت درس بخونم  

عصر هم میخوام حتما نیم ساعت بدوم 

راستی امروز از شانون جون خواستم گروهها رو ادغام کنه قرار بود تا آخر هفته صبر کنم ولی چون شادی جون خواهش کرده بود همین امروز گفتم 

البته بچه هایی که فعال هستند همه درخواست من رو دیدند...   

اینجوری خیلی خیلی بهتر میشه هم فعالتر میشیم هم ساحل عزیز حواسش بهمون هست وزنمون کم بشه منم بیشتر به درسهام میرسم 

اما در مورد گزارش گروه 

این هفته ساحل عزیزم دهه عوض کرده تا روز یکشنبه که اعلام وزن بود 200 گرم کاهش داشت ولی الان با دهه 60 خداحافظی کرده خیلی تبریک میگم ساحل عزیزم 

منم هفته گذشته با 700 گرم صدر نشین بودم  

سایه عزیزم هم 100 کاهش داشته و داره با ستاره اش توی آسمون حسابی پرواز میکنه آفرین سایه جون

نظرات 2 + ارسال نظر
ساحل سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام عزیزم.. مرسی از تبریکت..
ایشالا که شانون جان قبول میکنه .. فکر خوبیه. با اینکه یکم گروه زیاد میشه اما چون شما خودتون فعالید واسه بقیه هم انگیزه میشه..
اگه هم قبول نکرد بازم ما میتونیم یه برنامه هایی باهم داشته باشیم.بوس

سلام عزیزم خواهش میکنم
اگر قبول نکرد خواهشم اینه که سرگروهی گروه 5 رو شما قبول کنی

شادی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ http://shadi3002.blogfa.com

عاشقتم عزیزم ممنون من هروز میام اگه تو صفحم نیست

آرشیو مرداد رو بزنی میاد ممنون سرگروه جون

ما از این به بعد به سایه جون گزارش بدیم یا به شما؟

میام می بینم عزیزم. فعلا که هنوز مشخص نیست شانونی هنوز چیزی نگفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد