لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

یکشنبه: امروز رو با سردرد شدید شروع کردم وزنم هم دوباره رفته بالا که حسابی حالم رو گرفت  شدم 71.500.... نمیدونم چه مرگشه من توی تعطیلات هم رعایت کردم هم ورزش کردم واقعا نمیدونم چشه.... 

اگه سردردم خوب بشه عصر میرم روی تردمیل بعدش بخور بابونه میدم بعد هم میخواهم بابونه رو بزنم به سرم یک جایی خوندم خیلی واسه مو خوبه...... 

برنامه امروز: صبحانه 30 گرم نان+20 گرم پنیر+یک ل چای 

میان وعده: دو عدد نارنگی+ال چای 

نهار: 6 ق پلو+ یک تکه مرغ+نخودفرنگی+هویج+سالاد 

عصرانه: 2 ل چای سبز+یک قند+یک خرمالو 

شام: یک کاسه سوپ+ 20 گرم نان 

بعد از شام: یک انار+ال چای 

فعالیت و مکمل: 45 مین تردمیل+ مولتی دیلی+امگا3

نظرات 1 + ارسال نظر
سنجاقک کوچولو دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.sanjaghak62.com

کیانا جونم ناامید نشو، یه دفه وزنت میاد پایین، بستگی به بدنت داره عزیزم
آفرین که به این خوبی داری رعایت میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد