لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

روز اول

سلام دوستای عزیزم 

راستش دیروز که اومدم پست گذاشتم خیلی انتظار نداشتم بچه ها بهم سر بزنن یا اصلا منو یادشون باشه 

ولی امروز که اومدم دیدم هنوز منو یادتونه خیلی خوشحال شدم ... ممنونم 

سنجاقک کوچولو و فاطمه عزیز رو خیلی وقت بود ازشون بی خبر بودم ولی وقتی نظراتشون رو دیدم واقعا سورپرایز شدم 

ساحل عزیز هم که همیشه بهم لطف داشته...  

خلاصه که کلی انگیزه در ما ایجاد شد و فقط یک تیکه نان کوچک برای صبحانه برداشتم و تصمیم گرفتم نهار رو هم با همکارانم نصف کنم..... 

دیروز و امروز از نظر کاری واسم روزهای پرمشغله ای هست دیروز اینقدر خسته بودم که ساعت یازده بیهوش شدم... 

امشب هم میرم تهران واسه آزمون دکتری.... 

البته که بهم امیدوار نباشید چون قطعا قبول نمیشم بقول آقای همسر فقط میرم ببینم سوالها از کجا اومده....  

فردا دیر پست میذارم ولی قول میدم رژیمم رو رعایت کنم... 

 

صبحانه: 30 گرم نان+10 گرم پنیر+ یک لیوان چای+ نصف خرما

نظرات 1 + ارسال نظر
سنجاقک کوچولو چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.sanjaghak62.com

سلام کیانا جونم
خوشحالم که تونستم یه کمک کوچولو بکنم، منتظر کاهشای قشنگت هستم، کیانای عزیزم، دختر خوبی باش و رژیمیه رژیمیه رژیمی بمون دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد