لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

31 خرداد

سلام دوستان گلم

صدای من را از جوار ضریح متبرک علی ابن موسی الرضا(ص) می شنوید... خوبید گلهای نازنینم؟

منم خیلی خوبم خدا رو شکر .... جای همتون اینجا سبزه و من واسه همگی تک تک دعا کردم....

الان نمی رسم جواب نظرات رو بدم با شرمندگی... شادی جون برگردم میذارمت توی جدول گروه....

عزیزانم من یکشنبه صبح میرسم.... اعلام وزنهاتون یادتون نره... من ظهر به شانون جون اعلام میکنم...

دعا کنید من این چند روز کل کاهشم رو به باد نداده باشم باور کنید خیلی سعی کردم....

27 خرداد

سلام دوستان خوش تیپم

خوبین؟

اومدم زود یک پست بذارم و برم کلی کار دارم

عرضم به حضورتون که بنده امروز به همراه خانواده عازم مشهد مقدس هستیم و من تا 2 تیر رسما نیستم و جدول نمیذارم...

ببخشید نرسیدم شرح جدول رو بنویسم ولی نتایج رو اعلام میکنم:

ساحل جون برای سومین هفته پی در پی صدر نشین گروه میشه... دست و جیغ و هورا....

هیکل تراش عزیز و من هم ستاره گرفتیم..... سایه و پروین هم ثابت بودن.... مرجون هم که رفته بود مهمونی و دیگه بقیه اش رو نمی گم...

آفرین به همه شما گلهای پایداری..... اراده اتان مستدام....

این چند روز که نیستم لطفا به همدیگه سر بزنید و مواظب هم باشید....همتون رو خیلی دوست دارم...

در پناه حق

26 خرداد

سلام دوستای عزیزم 

صبح عالیتون متعالی 

باز یکشنبه ای دیگر از راه رسید ....  

و من همچنان از روند کاهش وزنم ناراضی ام... البته نظر دوستم اینه که پاسخ دادن به ورزش کمی زمان می بره.... 

به هر حال من فقط 200 گرم کم کردم و الان 68.700 هستم...  

و تصمیم دارم توی این روند کوتاه نیام تا وزنم کم بشه حالا با هر سرعتی دلش میخواد.... 

 

پ.ن: نازنینان گروه 5 تا ساعت 13 منتظر اعلام وزن هاتون میمونم.... جا نمونین 

پ.ن 2: بازم کسی از بارانم خبر نداره؟ 

 

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

نان 30 گرم+ 10 گرم پنیر+ یک لیوان چای+ نصف خرما

110

میان وعده

یک لیوان چای+ نصف خرما

10

نهار

پنج قاشق پلو+یک تکه مرغ+سالاد

350

عصرانه

چای+میوه

100

شام

نان 60 گرم+پنیر+سبزی

200

فعالیت و مکمل

نرسیدم ورزش کنم مهمون داشتم

-

اشتباهات

-

-

نه گفتم

شکلات+شیرینی

770-

25 خرداد

سلام دوستای گلم 

صبح شنبه تون بخیر و شادی... امیدوارم هفته خیلی خوب در پیش داشته باشین... 

منم خوبم فقط امروز صبح نزدیک بود از سرویس جا بمونم الانم هم تازه تونستم یک کمی بیدار بشم و بفهمم چه خبره.... 

هفته پیش خوب درس نخوندم... این هفته تصمیم دارم بهتر بخونم البته باز هم موفق نخواهم بود چون قراره بریم مسافرت و نمی خوام کتابهام رو ببرم... چون میدونم نمی خونم فقط بارم رو سنگین میکنم.... 

شاید فقط زبان رو بردم.....


پ.ن: کسی میدونه چرا مطالب وبلاگ باران حذف شده؟؟؟؟

 

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

نان 30 گرم+ 10 گرم پنیر+ یک لیوان چای+ نصف خرما

110

میان وعده

یک لیوان چای+ نصف خرما+ماست میوه ای که خودم درست کردم

60

نهار

چهار عدد دلمه برگ مو کوچک+سالاد+نان30 گرم

330

عصرانه

میوه+چای+دو عدد ساقه

280

شام

دو عدد بلال

150

فعالیت و مکمل

بیم ساعت دویدن+مولتی دیلی

-

اشتباهات

-

-

نه گفتم

-

-

23 خرداد

 

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

نان 30 گرم+ 10 گرم پنیر+ یک لیوان چای+ نصف خرما+شیره

200

میان وعده

یک لیوان چای+ نصف خرما

10

نهار

20 گرم نان+جوجه کباب محشر بقول سایه+سبزی

300

عصرانه

چای+شکلات تلخ+یخ در بهشت انار

150

شام



فعالیت و مکمل

مولتی دیلی+نیم ساعت فیزیوبال

-

اشتباهات

-

-

نه گفتم

بستنی

-