لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

شنبه 16 شهریور

بالاخره مهمونم امروز رفت 

و از این چند روز مهمون داری علاوه بر اینکه خوش گذشته کلی خستگی و اضافه وزن موند واسه من .... میگن زمستون میره روسیاهیش میمونه به زغال... حالا شده حکایت من....

از امروز دوباره درسم رو شروع میکنم هر چند شروعش سخته.....

قول میدم رژیمم رو هم رعایت کنم ....

فردا اعلام وزنه امیدوارم تا فردا بتونم یکخورده وزنمو بیارم پائین....

جدول هم دیگه به راهه .....

راستی امروز حین دویدن در خیابون گوشیم از جیبم افتاد و ال سی دیش شکست..... کلا روز خوبی نبود امروز...

به هر حال ممکن بود خودم برم زیر ماشین ... خوشحالم اتفاق بدتر نیفتاد.....


یک سوال: آیا یاهو مشکل دارد؟


من میرم سر درسم....

صبحانه: یک لیوان آب+یک لیوان چای+10 گرم نان+نصف خرما

میان وعده: یک لیوان چای سبز+یک لیوان چای

نهار: سالاد+دو لیوان ماکارونی+یک لیوان آب

عصرانه:یک لیوان چای+3 عدد نان برنجی+2لیوان آب

شام: 20 گرم نان+یک کوچولو پنیر+یک لیوان آب

مکمل: مولتی+ امگا 3

فعالیت: یک ساعت پیاده روی

12 شهریور

سلام سلام

من امروز خیلی خوشحالم

یکی از بهترین دوستام فردا میاد به دیدنم ....

 همش دارم فکر میکنم یکی دو روزی که هست چکار کنم خیلی بهش خوش بگذره


صبحانه: یک لیوان آب+یک گاز کوچولو نون تر

میان وعده: دو عدد هلو+یک آلو

نهار: یک لیوان آب+یک عالمه سالاد+10 گرم نان+یک عدد بادمجان آبپز

عصرانه:یک لیوان چای

11 شهریور

امروز صبح زود بیدار شدم

جالبه حتی روزای تعطیل هم نمی تونم بخوابم خوابم نمی بره اینم از شانس منه 

ظهر می خوام برم خونه مامان

تا قبل از اون حسابی درس می خونم....

الان رفتم وب شانون جون و دیدم هیچ کس بجز من اعلام وزن نکرده منم که دارم سر همون وزن درجا می زنم یاد اون هفته هایی که 8 تا ستاره می گرفتیم بخیر

البته می دونم اگه کسی خودش نخواد هیچ کس نمی تونه به کاری مجبورش کنه.... الان هم بچه های گروه 5 نمی خوان وزن کم کنن ....

فقط کاش هر کسی توی هر گروهی می خواست غیب بشه می رفت به شانون جون می گفت من دیگه نمی تونم بیام که مثل الان گروهمون از 9 نفری که در واقع وجود ندارن تشکیل نشده بود....


به هر حال من به هیچ کس کاری ندارم حتی اگه فقط خودم تنها باشم میام اینجا و می نویسم بخاطر خودم و بخاطر اینکه کاهش وزن آرزومه و بخاطر اینکه مطمئنم من لیاقتش رو دارم که خوش تیپ باشم

می خوام این یکباری رو که زندگی میکنم از اندامم راضی باشم


پ.ن: هیچ چیز به اندازه اینکه امروز فهمیدم سایه جون دوباره داره مینی بوسش رو روشن میکنه و می خواد ببردمون تور لاغری نمی تونست بهم انگیزه بده واقعا ازت ممنون سایه عزیزم


صبحانه: یک لیون چای+یک قاشق مربا خوری مربای آلبالو+یک تخم مرغ آبپز+30 گرم نان+یک لیوان آب

میان وعده: چای+نصف خرما+یک لیوان آب

نهار: 5 قاشق پلو+3 قاشق قورمه سبزی+یک عالمه خیارشور+2 لیوان آب

عصرانه: یک شیرینی+یک خوشه انگور+دو لیوان چای+یک لیوان آب

شام:یک عالمه سالاد+یک لیوان آب+30  گرم نان+یک تکه پنیر

10 شهریور

بعد از مدتها برگشتم...


صبحانه: یک فنجان شیر نسکافه+20 گرم نان+دو قاشق املت

نهار: 60 گرم نان+ 8 قاشق آش جو+یک لیوان آب

عصرانه : چای+خرما+میوه

شام: یک عالمه سالاد+یک تکه کوچک مرغ آبپز

فعالیت: یک ساعت پیاده روی