لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

31 تیر

سلام دوستای نازنینم  

خوبین؟ خوشین؟ 

اوضاع روبراهه؟منم بدک نیستم این روزا خیلی با آقای همسر درگیرم... اکثرا هم سرچیزای بیخودی.... نمیدونم خیلی گیجم نمیدونم مشکل کجاست 

شاید هیچ کس بهمون درست زندگی کردن و لذت بردن از لحظه ها رو یاد نداده.... 

بخاطر اعصابی که ندارم روند درس خوندنم هم خیلی کند شده....  

 

اما بریم سراغ گزارش این هفته گروه

 صدر نشین این هفته شادی عزیز هست با 700 گرم کاهش خیلی بهش تبریک میگم آفرین  

و ستاره دوم این هفته مال سایه عزیزمه که ستاره سواری میکنه با 300 گرم کاهش آفرین   

این هفته میشا و مهسا و باران غایب بودن... دوستای عزیزم کجائین ؟ چرا اعلام وزن نمی کنین؟   

من و مرجون و ساحل هم روی همون وزنهای هفته قبلمون هستیم باید این هفته بیشتر تلاش کنیم 

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

نان 30 گرم+ 10 گرم پنیر+ یک لیوان چای+ نصف خرما

110

میان وعده

نهار

-

-

عصرانه

-

-

شام

-

-

فعالیت و مکمل

-

-

اشتباهات

-

-

نه گفتم

-

-

30 تیر

سلام خوش تیپ های من 

خوبین؟ خوشین؟ اوضاع وزنهاتون چطوره؟  

دیروز به همتون سر زدم ولی نمی شد نظر بذارم نمیدونم چی شده بود اون کده نمی اومد

من که همون وزن هفته قبلم یک ذره هم کم نکردم امیدوارم با رفتن گلی خانوم یک کاهش چشمگیر ببینیم   

 پ.ن: گلهای گروه 5 از اعلام وزن جا نمونین تا ساعت 12 ظهر طبق معمول    

 پ.ن2: بچه ها من وزنها رو اعلام کردم کسانی که جا موندن خودشون به شانون جون اعلام کنن چون من تا شب دیگه به وبلاگم سر نمیزنم اینه که شرمندتون نشم 

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

نان 30 گرم+ 10 گرم پنیر+ یک لیوان نسکافه

200

میان وعده

میوه

60

نهار

پنج قاشق سبزی پلو+یک تکه ماهی+سالاد

300

عصرانه

یک لیوان شیر+یک تکه بیسکوئیت

150

شام

نان 30 گرم+پنیر10 گرم+گوجه فرنگی+سالاد

150

فعالیت و مکمل

دویدن 35 دقیقه+مولتی دیلی+امگا3

-

اشتباهات

-

-

نه گفتم

-

-860

29 تیر

سلام دوستای نازنینم 

صبح خوشگل شنبه تون بخیر و شادی .... امیدوارم همگی هفته خوب و رژیمی رو شروع کنیم... 

من امروز خودمو وزن کردم و همون وزن قبلی بودم البته گلی خانوم هنوز هستن  

نمیدونم چرا کم نشدم با اینکه دو روز گذشته هم رژیم رو خوب رعایت کردم هم ورزش کردم 

امروز عصر هم میرم میدوم شام هم نمی خورم ببینم فردا آبرومون حفظ میشه یا نه؟ 

گفتم که در جریان باشید فردا شوکه نشید 

 

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

نان 30 گرم+ 10 گرم پنیر+ یک لیوان چای+ نصف خرما

110

میان وعده

میوه+چای+خرما

100

نهار

هفت قاشق قیمه پلو+ترشی

350

عصرانه

نان+پنیر+سبزی+میوه

200

شام

بستنی یخی

70

فعالیت و مکمل

یک ساعت پیاده روی + یک ساعت کار خونه

-

اشتباهات

-

-

نه گفتم

-

-830

28 تیر


سلام دوستای نازنینم صبح جمعه تون بخیر

خوبین؟ خوش میگذره بهتون؟

منم خوبم از دیروز دارم خودمو تنبیه میکنم دیروز نیم ساعت دویدم

شام هم فقط میوه و چای خوردم

امروز هم باید اول به کارهای خونه برسم بعدش میرم روی تردمیل ببینم خرابکاری هام جبران میشه

امشب خونه مامانم دعوتیم ولی بهتون قول میدم به رژیمم پایبند باشم حالا می بینید


 

 

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری


صبحانه

 یک لیوان چای+ نصف خرما

10


میان وعده


یک لیوان چای+ نصف خرما

10

نهار


یک لیوان پر ماکارونی+سالاد شیرازی

300

عصرانه


میوه+چای+خرما

150

شام

دو قاشق پلو+سه قاشق قیمه+ماست
300

فعالیت و مکمل


35 دقیقه دویدن+10 دقیقه فیزیوبال

-


اشتباهات

-

-


نه گفتم

شیرینی تر

770


27 تیر

سلام بچه ها...

خوبین؟ من اصلا خوب نیستم ... من خیلی دختر بدی ام.... دیشب خیلی بد بودم....

همه چیزایی که دیشب خوردم رو نوشتم هنوز هم خودم نمیدونم الین چه رفتاری بود؟

لطفا منو دعوا کنید.....زیاد دعوا کنید

خیلی خیلی بد بود ماهها بود اینقدر نخورده بود.....

الان اول میام به شما سر میزنم بعد میشینم همزمان هم غصه میخورم هم درس میخونم...


پ.ن: یک سوالی یک بیسکوئیت این سری خریدم اسمش ستاک هست... با آرد جو درست شده و با شیره توت شیرین شده هر 100 گرمش 69 کالری داره.... کسی راجع بهش میدونه که واقعا کالری اینقدر کمه یا نه؟؟؟؟؟؟ تازه توی بسته اش 6 تا بیسکوئیت بزرگ هست وزنش 500 گرمه یعنی هر کدوم از اون بیسکوئیت بزرگها 57 کالری داره.... بزرگ که میگم منظورم خیلی بزرگه یعنی اندازه کف دستم همه انگشتام رو هم باز کنم اون دایره ای که درست میشه همون اندازه است....



 

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

یک لیوان چای+ 100دگرم بیسکوئیت ستاک

57

میان وعده

چای+نصف خرما

10

نهار

چهار قاشق پلو+یک تکه مرغ+سالاد شیرازی

260

عصرانه

چای+بیسکوئیت ستاک

60

شام

چای+کشمش+میوه150

فعالیت و مکمل

نیم ساعت دویدن+مولتی دیلی+امگا3

-

اشتباهات


540

نه گفتم