لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

27 تیر

سلام بچه ها...

خوبین؟ من اصلا خوب نیستم ... من خیلی دختر بدی ام.... دیشب خیلی بد بودم....

همه چیزایی که دیشب خوردم رو نوشتم هنوز هم خودم نمیدونم الین چه رفتاری بود؟

لطفا منو دعوا کنید.....زیاد دعوا کنید

خیلی خیلی بد بود ماهها بود اینقدر نخورده بود.....

الان اول میام به شما سر میزنم بعد میشینم همزمان هم غصه میخورم هم درس میخونم...


پ.ن: یک سوالی یک بیسکوئیت این سری خریدم اسمش ستاک هست... با آرد جو درست شده و با شیره توت شیرین شده هر 100 گرمش 69 کالری داره.... کسی راجع بهش میدونه که واقعا کالری اینقدر کمه یا نه؟؟؟؟؟؟ تازه توی بسته اش 6 تا بیسکوئیت بزرگ هست وزنش 500 گرمه یعنی هر کدوم از اون بیسکوئیت بزرگها 57 کالری داره.... بزرگ که میگم منظورم خیلی بزرگه یعنی اندازه کف دستم همه انگشتام رو هم باز کنم اون دایره ای که درست میشه همون اندازه است....



 

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

یک لیوان چای+ 100دگرم بیسکوئیت ستاک

57

میان وعده

چای+نصف خرما

10

نهار

چهار قاشق پلو+یک تکه مرغ+سالاد شیرازی

260

عصرانه

چای+بیسکوئیت ستاک

60

شام

چای+کشمش+میوه150

فعالیت و مکمل

نیم ساعت دویدن+مولتی دیلی+امگا3

-

اشتباهات


540

نه گفتم


نظرات 4 + ارسال نظر
ساحل پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.azmesahel.blogfa.com

سلام کیانا جون.. آره اون بیسکوئیت ها رژیمی هستن فک کنم. خوردم ازش.. اطلاعات دقیقتر دستم بیاد خبر مبدم
منم دختر بدی شدممممم

سلام عزیزم مرسی گلم
توی دیگه چرا ساحل؟

پروین پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ http://pari-andam.blogfa.com/

سلام عزیزم ، البته من دیروز خوب بودم ، روز قبلش شیطونی کردم و دیروز و امروز هم دارم جبران می کنم . از اون تنبیه ورزشی ها کن خودت رو . من که از تو یاد گرفتم .
از این بیسکویت ها خوردم ، نمی دونم در مورد کالریش چی بگم ، زیاد هم نمی شه یه دفعه ازشون خورد ، من که زود زده شدم . خوبیش به همیشه . به هر حال کربوهیدراتش زیاده ، اینکه فیبرش هم بالاست خوبه ، به نظرم در کل جایگزین خوبیه برای بقیه شیرینی ها .

سلام عزیزم. دقیقا همون تنبیه رو انجام دادم...
راستش میترسم کالریش رو واقعی ننوشته باشن

باران تیرماه جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ق.ظ http://baranetirmah.blogfa.com

سلام کیاناجون ممنونم من هم برات موفقیت تو تحصیل و زندگی رو آرزو می کنم همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم
بیسکوییت ستاک رو من هم خیلی دوست دارم کالریش نوشته شده من هم همون میزان در نظر می گیرم رو بسته اش نوشته
البته یه جور دیگه هستش با مارک جومانه که مزه اش رو بیشتر از ستاک خوشم اومد و بسته بندیهای متفاوت داره و یه مدلش خیلی ریز تره!!!!!

سلام عزیزم مرسی از لطفت... یعنی میگی کالریش واقعا اینقدر کمه؟ یا واسه تبلیغ نوشتن رژیمیها بخرن؟

مرجون جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ

آقا چرا الکی آدمو میترسونی! به 1500 کالری میگی زیاد؟
عب نداره، هممون ازین اشتباها میکنیم...

اوه اوه! بیسکویته یا نون لواش انقد بزرگه! کالری آرد جو و آرد گندم که یکیه... شیره توتم کالریش فکر نمیکنم کم باشه!
ولی ببین شیرینیش نسبت به بقیه بیسکویتا چقدره؟

(نمیدون تو نظری که واسه پست اولت گذاشتم اسممو نوشتم یا نه! به هرحال اون من بودم!!! )

شیرینیش کمتر نیست ولی تراکمش خیلی کمه برخلاف ساقه طلایی که خیلی متراکمه تراکمش یک خورده از پفک بیشتره واسه همین یک بیسکوئیت به او بزرگی از 100 گرم کمتره... به هر حال من تصمیم گرفتم فقط وقتی خیلی هوس شیرینی میکنم بخورم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد