لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

30 اسفند

سلام دوستای گلم

خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟

متاسفانه فرصت نشد پست پایانی سال رو بنویسم..... ولی خدا رو شکر بالاخره کارهام تموم شد... الان اومدم اینجا تا از همه دوستای عزیزی که توی این مدت همراهم بودن و کمکم کردن تشکر کنم از بچه های گل گروه هشت، از سایه و باران عزیز که اولین دوستانم توی این راه بودن، از رها، آیسان، باربیس با اینکه دوستیمون کوتاه بود، از شانون عزیز که همه زحمت ها رو میکشه....

از معصومه عزیزم، سنجاقک عزیز، اکرم شیطون بلا، شادی و شهرزاد فامیلهای کم پیدا،نگین عزیزم و دوستای جدیدم شقایق، طناز ومیتی و قمپل خانوم عزیز از همتون ممنونم که کنارم بودین و کمکم کردید

برای شما گلهای دوست داشتنی و خانواده هاتون سالی سرشار از برکت و سلامتی و شادی آرزو می کنم


اینم عکس هفت سینم که قول داده بودم




26 اسفند

سلام به همه دوستای گلم

خوبین؟ سلامتین؟ ببخشید  نمی رسم هر روز بیام .... آخه نه اینکه خیلی موجود خوشحالیم همه کارهاشونو تموم کردن من تازه شروع کردم

امروز که تقریبا بیشتر وقتم توی آرایشگاه گذشت...

دیگه حسابی کفری شده بودم اما خب به هر حال تموم شد......

سفره هفت سین هنوز تکمیل نشده که عکسش رو بذارم چون سفالهایی که رنگ زدم هنوز کامل خشک نشدن...


صبحانه: نان 30 گرم+20 گرم پنیر+ یک گوجه فرنگی+یک لیوان چای+نصف خرما

میان وعده:یک لیوان چای+نصف خرما

نهار: 2 لیوان ماکارونی+ ترشی+ سالاد+ یک لیوان آب

عصرانه: یک لیوان چای+ 2 عدد بیسکوئیت ساقه طلایی

شام: سالاد+ یک لیوان چای+ یک خرما



راستی فردا روز پرستار هست من این روز رو به همه پرستارهای ایران تبریک میگم

۲۳ اسفند

سلام به همه دوستای گلم 

می بینم که دیگه داریم به روزای پایانی سال نزدیک می شیم و من تازه از امروز یا فردا می خوام خونه تکونیم رو شروع کنم ببینید چه موجود خوشحالی هستم.... 

یکی از دوستای گل راجع به هفت سین پرسیده بود... من امسال سه تا کارتون توی سه سایز پیدا کردم و از اونا به عنوان پایه استفاده می کنم رو یاونا رو قراره ساتن نقره ای بندازم ظرفهای هفت سینم رو هم به یک گالری سفارش دادم که هنوز حاضر نشده ولی قیافشون شبیه برگ مو سفالی هست به رنگ سبز با مینا کاری طلایی.... حالا انشالله آماده بشه عکسش رو براتون می ذارم عزیزای دلم...  

اما در مورد رژیم راستش من دیگه زیاد رعایتش نمی کنم چون حس میکنم کالریش واسه من خیلی زیاده و همین داره وزنم رو می بره بالا... می ترسم این دم عیدی بهش اعتماد کنم بیچاره بشم

برنامه امروز: 

صبحانه: نان 30 گرم+پنیر 10 گرم+ چای یک لیوان+ نصف خرما

۲۲ اسفند

سلام به همه دوستای گلم 

امیدوارم حسابی شاد و سرحال باشید 

منم رژیمم برقراره فقط کارهامو نکردم که خب اونم طبیعیه چون علل اصول دقیقه 90 هستم تازه می خوام این آخر هفته یک سرو سامانی به خونه بدم امروز هم میرم سراغ ظرفهای هفت سینم که سفارش داده بودم 

یک خورده خرید هم دارم که طی این چند روزه باید انجام بشه چون اون روزای آخر دیگه نمیشه بیرون رفت...... 

 بریم سر برنامه امروز تا این لحظه: 

صبحانه: نان 40 گرم+ چای یک لیوان+ چند عدد کشمش 

میان وعده: یک پرتقال 

نهار: 5 قاشق پلو + 4 قاشق خورشت کدو حلوایی+ سالاد 

عصرانه : 4 لیوان چای+ دو خرما+ یک لیمو شیرین 

شام+ 30 گرم نان+ یک سیخ جوجه 

فعالیت: نیم ساعت پیاده روی

21 اسفند

صبحانه: نان 30 گرم+ 10 گرم پنیر+یک لیوان چای+ نصف خرما  

میان وعده: یک لیوان چای+ نصف خرما+ یک سیب

نهار: دو برش پیتزا+ یک لیوان آب   

عصرانه: 4 لیوان چای+ یک خرما+ یک پرتقال 

شام: سالاد کاهو+ یک لیمو شیرین