لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

۲۲ اسفند

سلام به همه دوستای گلم 

امیدوارم حسابی شاد و سرحال باشید 

منم رژیمم برقراره فقط کارهامو نکردم که خب اونم طبیعیه چون علل اصول دقیقه 90 هستم تازه می خوام این آخر هفته یک سرو سامانی به خونه بدم امروز هم میرم سراغ ظرفهای هفت سینم که سفارش داده بودم 

یک خورده خرید هم دارم که طی این چند روزه باید انجام بشه چون اون روزای آخر دیگه نمیشه بیرون رفت...... 

 بریم سر برنامه امروز تا این لحظه: 

صبحانه: نان 40 گرم+ چای یک لیوان+ چند عدد کشمش 

میان وعده: یک پرتقال 

نهار: 5 قاشق پلو + 4 قاشق خورشت کدو حلوایی+ سالاد 

عصرانه : 4 لیوان چای+ دو خرما+ یک لیمو شیرین 

شام+ 30 گرم نان+ یک سیخ جوجه 

فعالیت: نیم ساعت پیاده روی

نظرات 2 + ارسال نظر
میتی سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://manolaghari9.blogfa.com

موفق باشی کیانا جان!

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ

این دیروزیه خوب بود حالش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باقی خوراکی هات .. باقیش کو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رد کن بیان
هفت سینت چطورین کیانا جون ؟
یه ایده به من هم بده ........
امسال خدا قبول کنه می خوام سال تحویلو تو خونه خودم باشم و سفره ام رو بزارم .

ای کسانی که نظر می دهید یا اسمتونو بنویسید یا آدرس وبلاگتون بذارید....
احتمال می دم شهرزاد باشی چون عادت داره اسمش یادش بره....
عزیزم هفت سینم رو توی پست امروز براتون شرح میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد