لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

چهارشنبه:  

دیشب تا جایی تونستم خوابیدم چون سه شنبه ها و چهارشنبه ها کارم خیلی زیاده خیلی خسته میشم  

از ۷:۳۰ صبح که میزنم بیرون حدودا ۱۲ ساعت بعد برمیگردم 

واسه همین دیگه ورزش نمیکنم یعنی رسما دیگه جونی واسه ورزش نمیمونه 

خوشبختانه امروز سرماخوردگیم بهتره  

اگه همینجوری خوبی بمونم فردا دو سانس با مامانم میرم استخر....  

 

دریا جان پیغامت رو خوندم عزیزم لطفا آدرس وبلاگت رو واسم بذار که بهت سر بزنم 

صبحانه: ۲۰ گرم نان+۱۰ گرم پنیر+یک فنجان شیر+۱ ق م خ عسل+یک ل چای  

میانوعده: یک ل چای+ یک قند 

نهار: 

عصرانه:  

شام:  

مکمل: 

 

سه شنبه: 

دیروز بدون هیچ علتی روی فرم نبودم امروز هم نیستم و نمیدونم چیم شده؟ 

دیروز عصر رفتیم سینما که حال و هوامون عوض بشه....  

رفتیم فیلم بخاطر پونه... فیلمش بدک نبود من بازی فرهاد اصلانی رو  خیلی دوست داشتم  

موضوع کلی فیلم هم خیانت بود 

 

صبحانه: چای یک لیوان+20 گرم نان 

میانوعده: یک عدد پرتقال+یک لیوان آب 

نهار: ۵ ق پلو+دو عدد کباب تابه+ نصف کوکو سیب زمینی+ کلی سالاد+ترشی 

عصرانه: هویج+خیار+یک عدد انار+۳ ل چای 

شام: یک سیخ کوبیده+گوجه+۲۰ گرم نان 

مکمل: مولتی دیلی + امگا ۳

دوشنبه:  

تقریبا همه کارهایی که دیروز صبح تصمیم گرفتم رو دیروز عصر انجام دادم  

تردمیل خیلی خوب بود و حس خوبی داشتم بخور بابونه هم عالی بود 

 

صبحانه: ال چای+ یک قند+30 گرم نان+10 گرم پنیر+ نصف گردو 

میان وعده: ال چای+ دو عدد هویج+ یک پرتقال 

نهار: پلو5 ق+ خورشت قیمه 3 ق+سالاد+ترشی 

عصرانه: چای 2 ل+ خرمالو یک عدد+20 گرم نان+10 گرم پنیر 

شام: یک عدد تخم مرغ +20 گرم نان 

فعالیت و مکمل: 30 مین توتال کور+مولتی دیلی+امگا3

یکشنبه: امروز رو با سردرد شدید شروع کردم وزنم هم دوباره رفته بالا که حسابی حالم رو گرفت  شدم 71.500.... نمیدونم چه مرگشه من توی تعطیلات هم رعایت کردم هم ورزش کردم واقعا نمیدونم چشه.... 

اگه سردردم خوب بشه عصر میرم روی تردمیل بعدش بخور بابونه میدم بعد هم میخواهم بابونه رو بزنم به سرم یک جایی خوندم خیلی واسه مو خوبه...... 

برنامه امروز: صبحانه 30 گرم نان+20 گرم پنیر+یک ل چای 

میان وعده: دو عدد نارنگی+ال چای 

نهار: 6 ق پلو+ یک تکه مرغ+نخودفرنگی+هویج+سالاد 

عصرانه: 2 ل چای سبز+یک قند+یک خرمالو 

شام: یک کاسه سوپ+ 20 گرم نان 

بعد از شام: یک انار+ال چای 

فعالیت و مکمل: 45 مین تردمیل+ مولتی دیلی+امگا3

شنبه: سلام دوستای گلم 

خوبین؟ 

عزاداریهاتون قبول 

من این چند روز تعطیلی تا جایی تونستم ورزش کردم سعی کردم رژیمم رو هم رعایت کنم 

درس هم خوندم 

بدک نبود 

تازه دو تا مهمونی هم برگزار کردم از مهمونی های عقب افتاده ... مهمونهام هم عذر دار بودن ما رسم داریم وقتی یک بنده خدایی به رحمت خدا میره خانوادش رو دعوت میکنن.... 

حالا یک دونه دیگه هنوز از این مهمونی ها مونده....  

 

اما برنامه امروز: 

صبحانه: چای یک لیوان+ یک قند+30 گرم نان+10 گرم پنیر 

میان وعده: یک لیوان چای+ یک ساقه طلایی 

نهار: 8 ق پلو+یک سیخ کوبیده+گوجه+سبزی 

عصرانه: چای دو لیوان+2 قند+ یک خرمالو کوچک 

شام: یک تکه چیز کیک  

بعد از شام: دو ل چای+یک خرما+یک نارنگی