لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

روز چهارم

سلام دوستای عزیزم 

صبح قشنگ پائیزیتون بخیر 

امروز صبح هوا عالی بود یعنی از اون صبحها که وقتی بیدار میشی اینقدر هوا خوبه که خوشحالی زود بیدار شدی.... 

بالاخره من رفتم تهران و برگشتم .... 

حالا دیگه با خیال راحت میشینم سر درسم چون مطمئنم قبول نمیشم 

کلی کتابهای ردسی مورد نیازم رو هم از اونجا خریدم.... 

دیگه کم کم زندگیم داره می افته روی روال همیشگیش..... 

اما از رژیم که تا جایی تونستم رعایت کردم و دختر خوبی بودم .....  

 

صبحانه: 

چای یک لیوان، یک عدد قند، 30 گرم نان، 15 گرم پنیر 

میان وعده+ یک لیوان چای+ نصف خرما+یک نارنگی +یک لیوان آب

نهار: دو لیوان ماکارونی+ ترشی +یک لیوان آب

عصرانه: یک عدد خرمالو+ 2 لیوان آب 

شام: 4 قاشق جگر آبپز+20 گرم نان+ 3 لیوان آب 

فعالیت و مکمل: 30 مین پیاده روی+ مولتی دیلی+ امگا3

نظرات 3 + ارسال نظر
ساحل شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام کیانا جونم.. راست میگی امروز اینجا هم هوا عاااالیه..
چرا میگی مطمئنی امسال قبول نمیشی؟؟؟؟
نکنه اشتباه تایپی بود؟!

نه عزیزم اشتباه تایپی نبوده... آخه امسال خیلی کم خوندم

سنجاقک کوچولو یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.sanjaghak62.com

سلام کیانای عزیزم
ما که تو تهران از دود خفه شدیم، دخترم امروز به خاطر آلودگی هوا تعطیل شده، خوش به حالتون، مگه شهر شما کجاس عزیزم?خوش به حالتون.
راستی کیانا جون کاهشتم مبارک گلم.

سایه یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ http://http://sayehdiet.blogfa.com/

سلام کیانا جونم.....خوبی؟
دلم برات تنگ شده....آخرای سفرمون غایب بودی چرا؟
خوشحالم که هنوزم رژیمی هستی و محکم پیش میری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد