لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

روز هفتم رژیم

جمعه: رژیم

همچنان ادامه داره وضعیت هم بدک نیست 

بالاخره کمردردم بهتر شده و تونستم امروز یک کمی ورزش کنم  

 

صبحانه: 30 گرم نان+یک قوطی کبریت پنیر+یک خرما+ یک ل چای 

میان وعده: یک ل چای+ یک خرما + یک موز 

نهار: مرغ آبپز+سالاد+ یک  ل آب 

عصرانه: ماست و اسفناج+سالاد+یک موز 

شام: جوجه کباب: یک ل آب 

فعالیت: 35 مین تردمیل+ مولتی دیلی

نظرات 8 + ارسال نظر
رقی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ http://roghidiet.blogfaa.com

عزیزم ازامروزسرگرهتم
بیااعلام وزن

باران چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ http://baranheykaltarash.blogfa.com/

کیانا جونی
سلام دوست جون
خیلی وقته نیومده بودم وبت ..
گفتم بیام احوالپرسی ببینم چه کارا میکنی..
درضمن نظراتم روباز گذاشتم عزیزم..

رقی یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام عزیزدلم,خوش بحالت,تو رو خدا رفتی اونجا واسه من هم دعا کن,زیارتت هم پیشاپیش قبول باشه
مواظب خودت باش دوست جونم

رقی یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ

عزیزم بهت بابت دهه عوض کردنت تبریک میگم
زیارتت هم قبول باشه گلم

رقی یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

قربونت برم کاری نمیکنم عزیزم

رقی یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

قربونت برم هنرما ناچیزتراز
اونیه که فکرشومیکنی

رقی یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ق.ظ http://roghidiet.blogfaa.com

عزیزم وزن امروزت؟

رقی دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:37 ب.ظ

عزیزم,شانون جان ازم خواسته اگه اعلام وزن نمیکنی حذفت کنم
نظرت چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد