لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

شنبه: سلام دوستای گلم 

خوبین؟ 

عزاداریهاتون قبول 

من این چند روز تعطیلی تا جایی تونستم ورزش کردم سعی کردم رژیمم رو هم رعایت کنم 

درس هم خوندم 

بدک نبود 

تازه دو تا مهمونی هم برگزار کردم از مهمونی های عقب افتاده ... مهمونهام هم عذر دار بودن ما رسم داریم وقتی یک بنده خدایی به رحمت خدا میره خانوادش رو دعوت میکنن.... 

حالا یک دونه دیگه هنوز از این مهمونی ها مونده....  

 

اما برنامه امروز: 

صبحانه: چای یک لیوان+ یک قند+30 گرم نان+10 گرم پنیر 

میان وعده: یک لیوان چای+ یک ساقه طلایی 

نهار: 8 ق پلو+یک سیخ کوبیده+گوجه+سبزی 

عصرانه: چای دو لیوان+2 قند+ یک خرمالو کوچک 

شام: یک تکه چیز کیک  

بعد از شام: دو ل چای+یک خرما+یک نارنگی

نظرات 1 + ارسال نظر
سونا چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ http://homesauna.ir

* به نام خدا *
لطفا به حراجی ما سر بزنید و با خرید سونا خانگی،بهترین لحظات را به خود و خانواده محترمتان هدیه کنید و شاهد تحولات مثبت و عظیمی در جسم و روح خود باشید:
(اول تحقیق کنید <<<<<سپس مطمئن شوید>>>>> و با کم ترین هزینه ممکن،خواص چشمه آب گرم را به خانه ی خود بیاورید)
[گل]حراج واقعی سونا خانگی[گل]
http://homesauna.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد