لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

روز هشتم (کانادایی 3)

سلام به همه دوستای گلم 

امیدوارم همگی شاد و سرحال باشید 

منم که همین جور که می بینید رفتم روی رژیم کانادایی.... بقول اکرم جون عجله دارم..... 

میخوام واسه عید حسابی باربی شده باشم... 

رژیمم تا الان که خیلی خوب پیش رفته و واقعا اذیت نشدم بجز روز اول که یک خورده سخت بود.... 

دیروز هم نهار و شام مهمون بودیم نهار خونه مامانم بودیم و من کالباسم رو با خودم برده بودم و هر کاری کردن چیزی بجز اون نخوردم 

شام هم خونه خواهر شوهر بودم و غذامو با خودم بردم و هر چی التماس کرد قیمه بادمجون نخوردم 

خلاصه اینکه دارم با اراده آهنین پیش میرم شماها هم برام دعا کنید عزیزانم 

 

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

یک لیوان چای+2 خرما

میان وعده

دو لیوان چای

نهار

نصف سینه مرغ پخته یا کبابی + کاهو بدون آبلیمو

عصرانه

شام

سالاد کرفس +کلم + گوجه فرنگی + سس آبلیمو

کل آب و چای و قند

فعالیت و مکمل

مولتی+یک ساعت پیاده روی

نه گفتم

روز هفتم (کانادایی 2)

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

یک فنجان قهوه + یک حبه قند

میان وعده

۲ لیوان چای

نهار

10 ورق کالباس مرغ + یک لیوان ماست کم چرب+یک لیوان آب

عصرانه

5 لیوان چای

شام

300 گرم گوشت کبابی یا پخته +کاهو + آب لیمو ترش+یک لیوان آب

کل آب و چای و قند

10 لیوان+ یک قند

فعالیت و مکمل

مولتی+ نیم ساعت پیاده روی

نه گفتم

آش جو+ قیمه بادمجون+ ته دیگ

روز ششم (کانادایی 1)

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

یک فنجان قهوه + یک حبه قند

میان وعده

دولیوان چای

نهار

2 عدد تخم مرغ سفت آب پز + اسفناج پخته + 1 عدد گوجه فرنگی+یک لیوان آب

عصرانه

4 لیوان چای

شام

300 گرم گوشت پخته یا کبابی + کاهو + آب لیمو ترش+2 لیوان آب

کل آب و چای و قند

9 لیوان+ یک قند

فعالیت و مکمل

مولتی+ 2 ساعت کارهای خانه

نه گفتم

لوبیا پلو

روز پنجم

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

نان 20 گرم+ 10 گرم پنیر+ یک لیوان چای+ نصف خرما

85

میان وعده

یک لیوان چای+ نصف خرما

10

نهار

نان 30 گرم+گوشت آبپز+یک لیوان آب

275

عصرانه

شام

کل آب و چای و قند

فعالیت و مکمل

مولتی+ یک ساعت پیاده روی+یک ساعت شنا

نه گفتم

 

روز چهارم

سلام به دوستای گلم 

امیدوارم همگی با انرژی مضاعف مشغول رژیم باشین که نوروز دیگه واقعا نزدیکه.... 

منم دیگه تا جایی که می تونم دارم خودمو هلاک میکنم 

در مورد وزنم که سایه جون و سنجاقک جون پرسیده بودن ابن هفته وزنم متاسفانه تغییری نکرده همون 69.500 که اشتباها توی جدول شانون 69.600 درج شده هست ولی فعلا خبری از ستاره نیست انشالله که هفته بعد منم به جمع دوستان ستاره سوارم بپیوندم 

 

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

نان 10 گرم+ یک تخم مرغ آبپز

90

میان وعده

یک لیوان چای+ نصف خرما

10

نهار

2 قاشق پلو+یک سیخ چنجه+ گوجه فرنگی+سالاد+یک لیوان آب

280

عصرانه

5 لیوان چای+یک خرما+3 گرم شکلات تلخ+یک پرتقال+60 گرم نان+10 گرم پنیر

270

شام

یک تکه مرغ آبپز+سالاد کاهو+یک لیوان آب

50

کل آب و چای و قند

9 لیوان+3 گرم شکلات تلخ+1.5 خرما

فعالیت و مکمل

یک ساعت پیاده روی + یک ساعت شنا

نه گفتم

700

 

 

پ.ن: معصومه عزیز دستور خوراک بادمجون رژیمی رو خواسته بود که من از خودم درآوردم این غذا رو... حالا براتون میذارم امیدوارم خوشتون بیاد.... اول بادمجونو پوست گرفته حلقه کرده و نیم ساعت توی آب نمک میذارم.... بعد یک تیکه سینه مرغ رو خورد میکنم (ریزتر از گوشت خورشتی) و جدا با نمک و زعفرون و پیاز و یک تیکه فلفل تند میذارم آبپز بشه.... 

بعد بادمجونها رو از آب نمک میارم بیرون و باز میریزمشون توی قابلمه و با کمی آب میذارم 2-3 بجوشه هم تلخیش گرفته میشه هم خامیش.... بعد بادمجونها رو آبکش میکنم.... 

وقتی مرغ پخت میذارم آبش غلیظ بشه بعد بادمجونها رو اضافه می کنم زیرشو خیلی کم میکنم بعد 2 تا گوجه فرنگی پوست میگیرم و ریز می کنم میریزم توش و میذارم با هم جابیفتن و آبش کاملا تبخیر بشه.... اگه دوست داشته باشین می تونین پودر سیر هم اضافه کنین