لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

روز چهارم

سلام به دوستای گلم 

امیدوارم همگی با انرژی مضاعف مشغول رژیم باشین که نوروز دیگه واقعا نزدیکه.... 

منم دیگه تا جایی که می تونم دارم خودمو هلاک میکنم 

در مورد وزنم که سایه جون و سنجاقک جون پرسیده بودن ابن هفته وزنم متاسفانه تغییری نکرده همون 69.500 که اشتباها توی جدول شانون 69.600 درج شده هست ولی فعلا خبری از ستاره نیست انشالله که هفته بعد منم به جمع دوستان ستاره سوارم بپیوندم 

 

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

نان 10 گرم+ یک تخم مرغ آبپز

90

میان وعده

یک لیوان چای+ نصف خرما

10

نهار

2 قاشق پلو+یک سیخ چنجه+ گوجه فرنگی+سالاد+یک لیوان آب

280

عصرانه

5 لیوان چای+یک خرما+3 گرم شکلات تلخ+یک پرتقال+60 گرم نان+10 گرم پنیر

270

شام

یک تکه مرغ آبپز+سالاد کاهو+یک لیوان آب

50

کل آب و چای و قند

9 لیوان+3 گرم شکلات تلخ+1.5 خرما

فعالیت و مکمل

یک ساعت پیاده روی + یک ساعت شنا

نه گفتم

700

 

 

پ.ن: معصومه عزیز دستور خوراک بادمجون رژیمی رو خواسته بود که من از خودم درآوردم این غذا رو... حالا براتون میذارم امیدوارم خوشتون بیاد.... اول بادمجونو پوست گرفته حلقه کرده و نیم ساعت توی آب نمک میذارم.... بعد یک تیکه سینه مرغ رو خورد میکنم (ریزتر از گوشت خورشتی) و جدا با نمک و زعفرون و پیاز و یک تیکه فلفل تند میذارم آبپز بشه.... 

بعد بادمجونها رو از آب نمک میارم بیرون و باز میریزمشون توی قابلمه و با کمی آب میذارم 2-3 بجوشه هم تلخیش گرفته میشه هم خامیش.... بعد بادمجونها رو آبکش میکنم.... 

وقتی مرغ پخت میذارم آبش غلیظ بشه بعد بادمجونها رو اضافه می کنم زیرشو خیلی کم میکنم بعد 2 تا گوجه فرنگی پوست میگیرم و ریز می کنم میریزم توش و میذارم با هم جابیفتن و آبش کاملا تبخیر بشه.... اگه دوست داشته باشین می تونین پودر سیر هم اضافه کنین

نظرات 5 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ http://chistans.blogsky.com/1391/11/23/post-4/

ممنون کیانا جان
استفاده بردم ...!!!

شهرزاد سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام کیانا جونم منم این هفته ستاره نمیگیرم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اکرم سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ http://akramahmadi.blogfa.com/

سلام به کیانا جون عزیزم .
دلم الانه برا اون بادمجون رژیمی ات ضعف رفت و دیگه هم برنگشت .
من کلن عاشق بادمجونم . هر جورش که باشه ، فرق نداره .
امیدوارم این هفته ، به کاهش وزن مورد نظرت برسی که ان شا ا.. میرسی .
بوووس

سنجاقک کوچولو چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.sanjaghak62.blogfa.com

سلام کیانای عزیزم
خیلی دستورت خوب بود
عیب نداره گلمهفته ی دیگه عوضش یه ستاره ی تپل مپل میگیری گلم.بووووووووووووووووووووووس

باران چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ http://baranheykaltarash.blogfa.com/

آفرین چه دختر با استعدادی
منم حتما این روش بادنجونیتو امتحان میکنم به نظرخوشمزه میاد..
عزیزم قلمبه امروزم کمی بی حال بود و خیلی اشتها نداره..نمیدونم چی کارش کنم..فکر کنم دیگه تا فردا دیگه باید خوب بشه..فقط موقعی که براش توپ پرت میکنی میدوئه میارتش..
کیانا جونم امیدوارم این هفته ستاره بگیری و وزنتم عالیه دختر..
یادروزاولی میفتم که تازه به گروه اومده بودی..
یادته؟؟
میبینی چقدرزودمیگذرن این روزها..
به نظرمن از روز اول این همه وزن کم کردن و رژیمی بودن عالللللللللللللللللیه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد