لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

27 اردیبهشت

سلام به همه دوستان عزیزم

ظهر آدینتون بخیر.... خوبین ؟ خوشین؟

من خدا رو شکر بهتر شدم... دیروز نهار رفتم خونه مامانم و اونم به زور برام آمپول زد یک نیم ساعتی نالیدم ولی بجاش از امروز دیگه گوش درد نداشتم

عزیزانم در حال حاضر شما نوشته های یک عدد کیانای کوزت رو می خونید....

متاسفانه چون هر روز صبح زود بیدار میشم امروز هم بیشتر از 7:30 نتونستم بخوابم خلاصه امروز کلا درس رو تعطیل کردم و مشغول بشور و بساب شدم...

کارگر محترممون از قبل از عید واسمون گذاشته تاقچه بالا و جواب تلفنمون رو نمیده... اینه که تا پیدا شدن یک آدم مطمئن من موندم و خودم....

البته از حق نگذریم الان که خونه تمیزتر شده واقعا خودم هم حس بهتری دارم.... به تعطیل کردن درس می ارزید....

عزیزان گروه 5 من هرچی تلاش کردم با بلاگ اسکای یک پست ثابت بالای صفحه بذارم نشد که نشد... سمت راست صفحه وبلاگم نمودار وزنی خوش تیپ های گروه 5 رو می بینید. اگه روش کلیک کنید جدول باز میشه... وزن فعلی که براتون نوشتم آخرین وزن اعلام شدتون هست که از وبلاگ شانون عزیز یا وبلاگ خودتون برداشتم وزن هدفتون رو هم همینطور... اینه که اگر جایی اشتباه شده بفرمایید تا تصحیح کنم...

اگه آیتم دیگه ای رو هم برای جدولمون لازم میدونید بگین که اضافه کنم....

امیدوارم یکشنه این هفته شاهد کاهش وزن همتون باشم عزیزان... بعد از گذاشتن این پست میام به همه سر میزنم


راستی یک سوال : چرا از مرجون و سها عزیز هیچ خبری نیست؟ کسی چیزی میدونه؟



ناشتا

آب یک  لیوان

جمع کالری

صبحانه

نیمرو+ 40 گرم نان+چای+عسل

 230

میان وعده

یک فنجان شیر+چای+نصف خرما

 50

نهار

جوجه +30 گرم نان+ماست و سبوس 

 320

عصرانه

هندوانه+پسته+پفک هندی+چای

 200

شام

باقلا آبپز+دو قاشق قورمه سبزی 

 250

فعالیت و مکمل

۳ ساعت خانه تکانی 

 

نه گفتم

 

 1050

نظرات 4 + ارسال نظر
هنربلاگـ | تیم اینترنتی ستاره ها جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ http://honarblog.blogfa.com

راه حلی نداری که برعکسش باشه

باران جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ http://baranheykaltarash.blogfa.com/

کیانا جونم
ممنونم عزیزم
امیدوارم تو هم به تموم آرزوهات برسی دوسی جونه سرگروه جونی..
ممنون بخاطر زحماتی که برای گروه میکشی..
عزیزم وزن این هفته من با 200گرم کاهش 69.300شده..

هفته خوبی رو برات آرزو میکنم..

پروین جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ب.ظ http://pari-andam.blogfa.com/

سلام کیانا جون ، دستت درد نکنه ، هم بابت جدول و زحمتات برای گروه هم به خاطر اینکه امروز خیلی بهم روحیه دادی
امیدوارم حالت خوبه خوب بشه .

یاس جعفری شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ق.ظ http://yaseeman.blogfa.com

سلام ...خوندمت ودعوتی به خوانش اشعارم[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد