لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

۲۹ ارددیبهشت

سلام دوستان نازنینم

ببخشید دیر دارم پست میذارم آخه حکایت این دو روز من شنیدنیه...

دیروز عصر پیاده رفتم بیرون که خرید کنم.... سر یک قضیه ای حسابی اعصابم خورد شد که اون به کنار.... اومدم خونه و گوشتهایی که خریده بودم رو آماده کردم گذاشتم فریزر.... بعد چند تا نخود فرنگی خام خوردم و شام هم یک تخم مرغ آبپز....

خلاصه شب که میخواستم بخوابم دیدم ازشدت کمر درد و درد کتف دارم به دو قسمت مساوی تقسیم میشم...

چون تنها بودم به توصیه یکی از دوستان کمربند ویبره بستم چند دقیقه ای و بهتر شده و خوابم برد

ساعت 2 شب با دل درد وحشتناک از خواب بیدار شدم وتا  6 صبح به خاطر چند تا نخود فرنگی راه رفتم و عرق نعنا و نبات خوردم و به خودم بد و بیراه گفتم....

بعدش هم که صبح بدو سرکار ..... که اونجا هم اینترنت دم ظهر قطع شد و چشمم در اومد تا وصل بشه

ظهر پاس گرفتم اومدم خونه و بدون خوردن نهار ( از ترس) تا همین الان خوابیدم و خدا رو شکر بهترم.....

و دقیقا همین امروز عصر نوبت چک آپ ارتودنسیم هست که شماها یادتونه دفعه قبل چه بر سر من آورد این دندون درد.... خلاصه نمیدونم فعلا این دندون درد در راه را باید دقیقا کدوم قسمت دلم بذارم.....


از دردهای من که بگذریم... بریم سراغ چیزای خوب :


1- از همه بچه های گل گروه 5 که این هفته همگی اینقدر عالی بودند و واقعا گروه رو ستاره بارون کردن تشکر میکنم.

2- میشا عزیز صدر نشین این هفته است که کاهشش از همه بیشتر بوده... بهت تبریک میگم میشا جون آفرین....

3- پروین عزیز که در غیبت من زحمت اعلام وزنها رو کشیدی واقعا دستت درد نکنه مهربونم.

4- ملاحظات این هفته رو در اولین فرصت در جدول خواهم نوشت


 

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

نان 30 گرم+ 10 گرم پنیر+ یک لیوان چای+ نصف خرما

110

میان وعده

یک لیوان چای+ نصف خرما

10

نهار

زیتون سبز+خوراک بادمجان+نان


200

عصرانه

چای+خرما+توت فرنگی

70

شام

جوجه فوری+نان+گوجه فرنگی

150

فعالیت و مکمل

یک ساعت پیاده روی


اشتباهات

مکمل نخوردم


نه گفتم

تک لقمه

540

نظرات 3 + ارسال نظر
پروین یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ http://pari-andam.blogfa.com/

اختیار داری عزیزم ، هدفمون کمک کردن به همه
چی کشیدی پس .. ایشالا که الان خوبی؟ مواظب خودت باش .

پروین سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ http://pari-andam.blogfa.com/

بهتری ؟ دندون درد دیگه چرا ؟ احتمالاً اعصابت بهم ریخته اینقدر یهو درد با هم اومده سراغت . حلش کن دخمل تا داغون نشدی .

باران تیرماه سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ http://baranetirmah.blogfa.com

سلام گلم موفق باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد