لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

۳۱ اردیبهشت

سلام دسته گلهای من 

خوبین؟ 

خوش میگذره؟ 

منم خوبم فقط خیلی خیلی سخته.... این روزای آخر ترم واقعا دارم کش میام.... 

دیروز درس نخوندم امروز هم نمیرسم بخونم که این خیلی بده... 

امروز عصر مهمونی دعوت دارم دیروز هم رفتم آرایشگاه واسه همین درس نخوندم 

واسه مهمونی امروز هم تصمیم دارم فقط میوه بخورم  

 

پ.ن ۱: گزارش هفته گذشته رو نوشتم توی قسمت ملاحظات نمودار وزنی گروه می تونین بخونینش...  

پ.ن۲: گروه ما هفته گذشته با گرفتن ۸ ستاره از همه گروهها جلوتر بود... به همه تبریک میگم 

 

ناشتا

آب یک لیوان

جمع کالری

صبحانه

نان 30 گرم+ 10 گرم پنیر+ یک لیوان چای+ نصف خرما

110

میان وعده

یک لیوان چای+ نصف خرما

10

نهار

۵ قاشق پلو+تن ماهی+سالاد+زیتون

۳۲۰

عصرانه

سیب+کیوی+بیسکوئیت+چای

200

شام

خوراک بادمجان

200

فعالیت و مکمل

یک ساعت پیاده روی

اشتباهات

-

نه گفتم

آجیل+ شکلات

840
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد