لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

6مرداد

سلام دوستای عزیزم 

خوبین ؟ خوش میگذره؟ 

طاعاتتون قبول باشه.... 

منم ای بدک نیستم ببخشید این همه دیر به دیر پست میذارم کل سیستمم بهم خورده بخصوص معده ام ..... 

حالم زیاد خوب نیست بخاطر روزه گرفتن انرژی تحرک هم ندارم و تحرکم اومده زیر صفر.... 

متاسفانه برنامه هام خیلی بهم ریخته .... برنامه درسیم که کلن تعطیل شده وزنم هم اضافه شده... باورتون میشه شدم 69

از صبح که وزن کردم اعصابم خورد شده با اینکه کم میخورم ولی چون روزه میگیرم و تحرک ندارم وزنم رفته بالا..... 

احساس میکنم بدنم مثل قحطی زده ها عمل میکنه..... 

خدایا نمی خوام دوباره به اون روزا برگردم 

 امروز از اون روزهاست که حتی اگه وزن کشی اعصابم رو خورد نکرده بود دائم میخوردم به در و دیوار .... دیشب ساعت 5 خوابیدم و الان سرکارم.... 

برنامه ام اینه بعد از اینکه پست رو گذاشتم در اتاق رو قفل میکنم میخوابم تا ساعت 12 بعد میام سراغ وزنهای شما... 

 

پ.ن: گلهای من تا ساعت 12 منتظر اعلام وزنهاتون هستم بدوین جا نمونین 

 

سحری: 40 گرم نان+ دو قاشق چای خوری خامه+ یک قاشق مربا خوری عسل+یک لیوان شیر 

افطار: چای+یک کوچولو زولبیا+40 گرم نان+پنیر+سبزی خوردن+یک لیوان آب 

شام: یک ل آب+سالاد+4 ق زرشک پلو+نصف ران مرغ 

بعد از شام: 1 ل چای+نصف خرما+1 شلیل+ 1 هلو+1 آلو

نظرات 3 + ارسال نظر
شادی یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ http://shadi3002.blogfa.com

سلام کیانا جون من این هفته خیلی خوب پیش نرفتم افزایش کاذب

دارم وزنم رو 62.5 اعلام کن عزیزم

سلام عزیزم غصه نخور میاد پائین

ساحل یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.azmesahel.blogfa.com

سلام کیانای گلم.. طاعاتت قبول باشه عزیزم.. حتما به یادت هستم.. توام منو از دعای خیرت محروم نکن.بوووس
وزنم 60.5

سلام عزیزم مرسی
خدا رو شکر حداقل تو یک ستاره برامون میگیری آیرومون نره

فاطمه سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ http://laqarmisham.blogfa.com/

اره رژیم ادمو خسته میکنه حق دارن برن تو امپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد