لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

7 مرداد

سلام دوستای گلم 

خوبین؟ 

خوش میگذره؟ همین اول صبحی یک خبر خوب بدم اینکه دیروز وزنی که اعلام کردم واسه صبح زود بود بعد از اینکه سحری خورده بودم.... 

دیوز قبل از افطار وزن کردم و 68.300 بودم همون وزن هفته قبلم خیلی خوشحالم حداقل اضافه نکردم.... 

دیشب هم خونه خواهری مهمون بودیم و من از شدت سردرد و اسپاسم گردن و گوش درد رو به موت بودم  

 باز دیر اومدیم باز من صبح میخوردم به در و دیوار البته نه زیاد....  

بچه های گروه 5 خیلی غیرفعال شدین و این اصلا خوب نیست برای هیچ کدوممون خوب نیست .....  

پروین و مرجون فعلا برای یک مدت نیستند..... سایه و باران هم که قبلا مرخصی گرفتند.... مهسا هم که فعلا توی غیبت صغری هست... میشا جون هم که خیلی کم آپ میکنه 

میمونیم من و ساحل و شادی.... خدا رو شکر شما دو نفر فعال هستید لطفا فعال بمونید...  

بچه هایی که فعلا مرخصی گرفتن امیدوارم هرچه زودتر با اراده ای آهنین برگردین

نظرات 1 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ http://shadi3002.blogfa.com

سلام کیانا جونم آخه من می دونم اگه برم و هروز آپ نکنم دوباره

اضافه وزنم برمیگرده نگاه کردم دیدم از وقتی شروع کردم جایی

که توقف کردم دوباره همون 66 شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد