لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

12 مرداد

سلام دوستای عزیزم 

صبح شنبه تون بخیر.. 

خوبین؟ خوشین؟   ببخشید دیر به دیر آپ میکنم بچه ها نیستن منم انگیزمو از دست دادم تا آخر این هفته صبر میکنم اگه همچنان فقط من و ساحل و شادی بودیم شاید از شانون جون بخوام گروه 5و6 رو ادغام کنه اینطوری حداقل تعدادمون بیشتر میشه و انگیزمون قویتر.... شماها نظرتون چیه؟

قرار بود بیام و از رژیم جدیدم بگم که بالاخره اون روز رسید... 

راستش این رژیم یک خورده با رژیمهای قبلی فرق داره... میشه گفت بیشتر سعی میکنه روی علل روانی چاقی کار کنه و اینکه سعی میکنه بهت یاد بده کلا روش زندگیت رو تغییر بدی که اگه آدم موفق بشه بنظر من دیگه هیچوقت اضافه وزنش برنمیگرده... 

من نمیدونم روی وزنم تاثیر داشته یا نه چون فردا وزن میکنم .... ولی روی حسم و روحیه ام خیلی تاثیر داشته... شاید همون اندازه قبل بخورم ولی حس خیلی بهتری دارم قبلا نصف مدت روز به خودم گشنگی میدادم ولی الان تقریبا تمام مدت سیرم  الان به خیلی از خوراکیها نه میگم و وقتی میگم نمی تونم بخورم واقعا جا ندارم.... 

حالا انشالله وزنم هم کم شده باشه که فردا مشخص میشه... اگه دوست داشتین بیشتر براتون توضیح خواهم داد

 

سحری_____________ سالاد+6 قاشق پلو+4 قاشق قورمه سبزی+1ل  آب+1ل چای+نصف خرما 

افطار_____________چای+یک خرما+30 گرم نان+ پنیر+دو عدد گردو+نصف کوکی 

شام_____________سالاد+ دوسیخ چنجه + نون زیاد+سبزی خوردن 

م.و______________چای+ یک هلو+ یک آلو

نظرات 6 + ارسال نظر
ساحل شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.azmesahel.blogfa.com

راستی منم با یه تحول در گروه موافق موافقم عزیزم..
ضمنا میشه از رژیمت بیشتر برام بگی؟؟

باران شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ http://baranheykaltarash.blogfa.com

کیانا جون نمیدونم تو پست پایین بهت کامنت دادم یا همین..
پیریه دیگه..

شادی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ http://shadi3002.blogfa.com

سلام کیانا جونم به نظرم علل چاقی ما فقط جنبه روحی داره

من که سر ناراحتی هام پناه میبردم به خوردن اما دارم سعی

میکنم اینکارو نکنم

میگم کیانا جون آره حتما به شانون جون بگو منم دارم بی حوصله

میشم هیجانمون کن شده

ساحل شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.azmesahel.blogfa.com

فدات بشم کیاناجونی...
نه عزیزم این عکسها گول زننده اس!
با توجه به قدم که بلند نیس هنوز تا خوشتیپ شدن کلی راااااه دارم

نه عزیزم شما خیلی متواضعی

ساحل شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.azmesahel.blogfa.com

وای کیانا این هفته هررررچی مواظب رژیمم هستمو هرررچی ورزش میکنم اصن وزنم پایین نمیاد..نمیدونم چرا!!!

اصلا همگی توی این ماه رمضون طلسم شدیم

میشا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

ببخشید کیانا جون که من اعلام وزن نمیکنم چون تو این مدت اضافه وزن داشتم وروم نمیشه اعلام کنم

الهی عزیزم خدا نخواسته باشه که روت نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد