لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

لذت لاغری

شروع رژیم( ۹۱/۹/۲۰): وزن ۷۶ کیلو

13 مرداد

سلام عزیزانم  

صبحتون بخیر.... خوبین؟ 

بچه ها من دیشب خیلی دختر بدی بودم اصلا رژیمم رو رعایت نکردم.... 

خودم هم میدونم چون خیلی چنجه دوست دارم اینجوری میشه.... خلاصه که ناراضیم....  

امروز هم ۶۸.۳۰۰ بودم

سعی کردم امروز بهتر باشم انشالله بعد از افطار هم میدوم که جبران بشه.... 

اما در مورد رژیمم که دوستان خواسته بودن.... چند تا قانون ساده داره که الزاما باید رعایت بشن.... حالا غیر از اون برنامه غذایی هم داره که البته بنظر من اون چیز خاصی نیست در حد همین چیزایی که خودمون توی رژیمهامون رعایت میکنیم.... 

اما قوانینش که بنظرم مهمتره...  

اول اینکه قبل از هر وعده غذا باید حتما یک لیوان آب بخوری 

دوم اینکه بعد از آب الزاما باید یک بشقاب سالاد بخوری 

بعدش غذاتو که حالا خودش تعیین میکنه چقدر باشه باید با قاشق کوچیک بخوری من با قاشق شربت خوری میخورم 

و غذا خوردنت باید به روش کام باش..... 

روش کام چیه ک یعنی لقمه های کوچک برداشتن الف یعنی آروم آروم جویدن و م یعنی مزمزه کردن هر لقمه.... 

توی این رژیم غذای ممنوع وجود نداره من حتی توی برنامه ام پیتزا هم هست.... 

میتونی هر چیزی رو بخوری ولی باید الزاما به روش کام بخوری 

قبل از دادن رژیم هم از خودت می پرسه چه غذاهایی دوست داری؟ اونا رو برات میذاره 

حالا روی من چه تاثیری داشته؟ اکثر اوقات بعد از خوردن سالاد دیگه سیر شدم بعد به زور نصف غذایی رو که برایم تعیین کرده رو هم نمی تونم بخورم و جالبیش اینه که تا مدت طولانی سیر هستم ولی قبلا اینجوری نبود چون سیر نمی شدم دائم ریزه خواری میکردم و همین نمیذاشت لاغر بشم.... 

بعد یک قانون دیگه هم داره باید یک دفترچه داشته باشید که همه جا همراهتون باشه هر لحظه هر چیزی خوردید توی دفترتون مینویسید ساعتش رو هم می نویسید و می نویسید چرا خوردید و چه احساسی داشتید اینم به من خیلی کمک میکنه... 

یعنی احساساتی که باعث خوردن میشه رو بهتر میشناسم بخصوص اگر قبل از خوردن اون غذا اول احساستون رو بنویسید ... واسه اونایی که مثل من پرخوری عصبی دارند..... قطعا کمتر خواهید خورد چون از نظر احساسی یک خورده تخلیه شدین....  

حالا اگه باز سوالی داشتین در خدمتم  

 

پ.ن: خوش تیپ های من یادتون نره تا ۱۲ وزنتون رو بهم بگین. مرسی

 

سحری ـــــــــــــــــــــــــــــــــ آب+سالاد+۴۰ گرم نان+یک سیخ چنجه

نظرات 5 + ارسال نظر
ZIBA یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ق.ظ http://ziiba.blogsky.com/

قدت چقدره مگه؟؟

160

سایه یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ق.ظ http://http://sayehdiet.blogfa.com/

سلام کیانا جونم...خوبی؟
رژیم جدیدت مبارک باشه....امیدوارم که موفق باشی...کلی خندیدم بابت کامنتت..البته از راننده ای که ماشینش پنچره چندان انتظاری نیست
وزنم 63.200
دستت درد نکنه عزیزم....خیلی دوستت دارم

پس پنچرگیری رو واسه کی گذاشتن؟
منم خیلی دوست دارم سایه جون. بوووووووووس

Ali یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ http://funday.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری اگه تونستی به وبلاگ من هم سر بزن. (با تشکر)

ساحل یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.azmesahel.blogfa.com

مرسی کیانا جونم بابت توضیحاتت..
عزیزم من وزنم رو به شانون هر یکشنبه با اعلام وزن بچه های گروه 6 اعلام میکنم.. ببخشید که پیش سرگروه نیومدم
وزن من 60.3 بود
اما قوووول میدم تا فردا پس فردا دهه عوض کنم...
ساز و دهل آماده کن واسه جشن دهه عوضونیم

خواهش میکنم عزیزم دیگه پس من میرم دنبال ساز و دهل

شادی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:00 ب.ظ http://shadi3002.blogfa.com

سلام کیانا جونم خوبی؟خیلی عالیه منم بی علت و از سیری و به زور خیلی میخورم

مثل دیروز

این هفته اعلام وزن ندارم چون نه رعایت کردم نه ورزش خاله پری هم بود خونمون.اما این هفته حتما اعلام خواهم کرد

میگم کاش 2 گروه ادغام می شدیم

اگه امکانش هست این کارو کنیم چون اصلا اکتیو نیست گروهمون خواهش می کنم باشه؟

سلام عزیزدلم باشه گلم چشم همین امروز واسه شانون جون پیغام میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد